GoldenBlog2006

A HVG az idén is meghirdette blogversenyét. Naná, hogy számítok a tavalyinál semmivel sem rosszabb eredményre. Az írási szándék nem lankadt bennem, hűséges netbarátaim, elszánt olvasóim és haragosaim száma egyaránt növekedett, így minden együtt van ahhoz, hogy

A HVG az idén is meghirdette blogversenyét. Az erőpróba több fordulóból áll - nevezéstől a díjátadásig - , a pontos versenykiírást és a többi részletet a Golden Blog 2006 főoldalon lehet megtudni. És máris lehet nevezni: magunkat vagy másokat.

Tavaly az a megtiszteltetés ért, hogy felkerültem a legjobbnak ítélt 100 blog közé. Ez akkor számomra nem várt elismerésnek számított. Nem az önbizalmam hiányzott, de tisztában voltam azzal, hogy bloggerként tapasztalatlan vagyok és az ismertségem sem alég nagy ahhoz, hogy többre számíthassak. Akkoriban még inkább csak naplóíró voltam, aki weblapra helyezi és felügyetlenkedi a jegyzeteit a netre. Ezt hiába műveltem hosszú éveken át, a valódi blogolás ízét (és fortélyait) csak tavaly ősztől éreztem meg.

Voltaképp ennek a versenynek a révén ismertem meg a magyar blogszféra fontos alakjait és a legjobb hírblogokat, ekkor értettem meg (ha egyáltalán megérthető) ennek a műfajnak a társadalmi funkcióját, szerepét (és lehetőségeit) a szabad információáramlásban,  a véleményformálásban. Amellett, hogy továbbra is magam gyönyörűségére blogolok, igyekszem beleártani magam ezekbe a dimenziókba.  

Naná, hogy az idén is számítok a tavalyinál semmivel sem rosszabb eredményre. Az írási szándék nem lankadt bennem azóta, sőt; hűséges netbarátaim, elszánt olvasóim és haragosaim száma egyaránt növekedett, így minden együtt van ahhoz, hogy beblogoljam magam a 100-as élmezőnybe.

Ha mégsem sikerülne, akkor elcsesztem valamit.

Címkék: blog, goldenblog