Kedves BéDéKá vagy Károly (de semmiképpen nem Karcsi),

először is, mivel én ezekhez a dolgokhoz annyit konyítok, mint tyúk az ábécéhez (tegnap még a regisztrálás is okozott kis fejtörést, pl. hogy mi a szösz az URL), ezért örülök, hogy felajánlottad, hogy a te bejáratott blogodba írjam bele a véleményemet és a technikai dolgokat így majd te el tudod végezni.<br><br>Ha jól értettem, ez nem ugyanaz a hely, mint ahová most te felteszed a naplójegyzeteidet. Amit én ide most írok, ezek szerint az másutt fog megjelenni, és te majd mindig beteszed az írásom alá vagy fölé vagy ahová kell azt a sort, amelyikre kattintva látni lehet, hogy melyik írásodra reagáltam. Ezt hívod te &#8222;belinkelésnek&#8221;, ha jól értettem leveledből, noha én most aktuálisan egészen más értek ezen, meglátásom szerint a miniszterelnök jól belinkelte, ellinkelte, meglinkelte, átlinkelte az egész országot (ámbár ő maga is más szót használ erre). <br><br>De ma még hagyjuk a fránya politikát (és a mosott ruhát másra), és hagyjuk ki a dologból előző magánlevelemet is, amelyben a te <a href="http://hhrf.org/ungbereg/manz/0609/15_asz2.htm">szenvedélyes kirohanásodra</a> és újabb <a href="http://hhrf.org/ungbereg/manz/0609/19_gyurcs.htm">gyurcsányiádádra</a> válaszoltam. Kezdjük onnan, ahonnan te is javallod, hogy árgus szemmel figyellek és minden alkalommal jelzem neked, ha azt látom, hogy, amint korábban írtam volt, felületesen ítélsz, indokolatlanul általánosítsz és fixa ideákhoz ragaszkodsz anélkül, hogy állításaidat kellőképpen argumentálnád. <br>Annyit még ehhez, hogy nekem internetezni nincsen túl sok időm és alkalmam, a tanári munkám eléggé lefoglal, a lakásomban pedig (még) nincsen hozzáférésem (csak gépem). Ellenberger részben magánéletileg, részben munkaügyből kifolyólag (ügyelet) gyakorta tartózkodom egy olyan intézményben, ahol jók a lehetőségek, itt szoktam elintézni a levelezésemet és elolvasni, illetőleg magamnak letölteni otthoni olvasásra a fontosabbját annak, amit az újságárusnál nem veszek meg. Veled, írásaiddal is így szoktam eljárni, ezt csak azért közlöm, hogy promt reagálásokat ne várj, mert amit pl. ma az oldaladon találok, azt lehet csak este otthon olvasom el és csak holnap vagy holnapután írok róla (levelezésünket is ezért nem szaporáztam, bárha te mindig azonnal válaszoltál).<br><br>No, ezt csak miheztartás végett.<br><br>Üdvözöl:<br><br>A. Sz.<br><br>Bp. 2006-09-24<br>
Címkék: bédéká, ohneasz