Finisben a Seonyár2008

seonyár2008Pontosan 3 hét maradt hátra a 2. magyar díjazásos keresőoptimalizáló verseny lezárásáig. Az erőpróbára indulása napján magam is beneveztem, egyszerre több oldallal. Ezen kívül fokozatosan a korábbi SEO-versenyeken (pillangószív, linkfelhő) szereplő oldalimat is bevontam a játékba, nem csak úgy, hogy kitettem rá a versenyoldalaim linkjeit, hanem hogy őket magukat is igyekeztem mind előbbre lökködni a kulcsszóra adódó Google-listán. A folyamatos keresztlinkelésnek egyelőre csak az a látványos eredménye, hogy a találati lista első 100 oldalából 33 az enyém! A stratégiám szerint ezeknek olyan mértékben kellene támogatniuk egymást, hogy közülük a leginkább favorizáltnak az élre kellene törnie. Ez sajnos egyelőre nem jött be, az első húszban nincs oldalam.

 

Legjobban most a kis késéssel indított politikai blogom szerepel - Seonyár2008 -, ezzel talál elérem azt az eredményt, amelyet kitűztem magam elé: hogy az összes benevezett versenyző képezte mezőny első harmadában végezzek. Éppen ezért most innen is főleg erre a blogra  küldök pár közvetlen és közvetett linket: Fodor Gábor lett az SZDSZ új elnöke: Seonyár2008 -


Közben zajlik ez a verseny is: GoldenBlog 2008

Néhány további link: