Lehetnék első is!

Google keresőmarketing blogbejegyzés 2008-ből: harmadik magyar SEO-verseny. Szerver bérlés, ja nem, seonyár

  Már kevesebb, mint egy hét van hátra a Seonyár2008 keresőszóval indított 2. magyar díjazásos keresőoptimalizáló verseny lezárásáig. Ha a ranglista összeállításának referenciájául nem a Google, hanem a Yahoo, a Live, az MSN, az Altavista, a Gigablast, a PolyMeta vagy sok egyéb kereső szolgálna, akkor bizony én nyerném az első, második, harmadik és esetleg további díjakat is: ezekben ugyanis sorra az én oldalaim állnak az élen a verseny Seo Blog - VPS keresőszavára. Erről itt írtam: Seo szerver - meg itt: Seonyár2008 . A Google viszont egyik oldalamat sem engedi a 20. heléynél feljebb. Így hát nem leszek az első 10 helyezett között. De legalább jót játszottam

Közben már új verseny folyik Virtuális GoldenBlog 2008 néven. Az elmúlt években benne voltam az összesített 100-as listában, és kategóriában az első 10-ben is. Most majd meglátjuk... Azért innen für alle falle még küldök pár linket a lezáruló seo-verseny célegyenesébenben szereplő weboldalaimra: első oldalra kerülés - Seonyár2008 . Ja, és szakmai szinten támogatom, a zéró tolerancia jegyében, ezt az oldalt: alkoholszonda. - Számos link az oldalról eltávolítva túlhalmozás és idejétmúltság miatt. új projekt: Vps bérlés, Budapest - 2015 rehab.

Google első hely, első oldal

google-elso-oldal.jpg
Honlapoptimalizálással pozíciójavítás az internetes keresőben google első oldal, első hely - seo
vps bérlés, goldenblog, keresőoptimalizálás, seo keresőmarketing, első helyre kerülés a google keresőben, virtuális szerver bérlés, vps server hosting