Blogoptimalizálás: mobilmarketing

Marketing célú blog optimalizálása: mobilmarketing - sms küldés tömegesen - okostelefonok, sms-kampány

sms-mobilmarketing-blog.jpg

Honlapoptimalizálás közben nem lehet eléggé a kulcsszavakra figyelni. Akár tetszik, akár nem - és bármit is kommunikáljon a Google - egy-egy weboldal pozícióját döntő mértékben a kulcsszavas reprezentáció határozza meg. Fontos, hogyne lenne fontos az egyedi tartalom, az informatív jelleg, az érdeklődés kiváltása és a felhasználói élmény. És fontos, hogyne lenne fontos az erős, komplex és releváns linkprofil. Ám e kettő megléte is csak akkor vezet sikerre, azaz a keresőtalálati listákon - SERP - csak akkor szerezhető meg a jó helyezés egy adott kulcsszóval, ha ez az adott kulcsszó megfelelő mennyiségben és minőségben szerepel az oldalon. A mennyiséggel persze vigyázni kell, a túl nagy előfordulási arány manipulációt sejtet. A minőségen pedig az értem, hogy a kiválasztott kulcskifejezés más-más minőségében szerepel az oldalon: lehetőleg benne van a domainban, a website nevében, több belső URL-ben, head-line és tipográfiai kiemelésekben, táblázatban, képszövegben stb.

Ha például a témánk a mobiltelefonos marketingtevékenység, akkor nyilvánvalóan a mobilmarketing szó lesz a legfontosabb keresőkifejezésük. Hasznos, ha már a domainban is benne van. Épp egy ilyen blogot találtam a minap. Az említett szó benne volt az internetes elérhetőségében, a címében - és a témája is ez volt, ezért a legváltozatosabb formákban előfordult a bejegyzésekben. Fenn is volt a blog az adott kulcsszóval a Google top10-ben. Egy volt vele a bökkenő: nem az én blogom volt.

Mivel azonban aktuális SEO-programom éppen a mobiltelefonos marketinggel (jelesül a tömeges sms-küldéssel) foglalkozik, érdekelt voltam ennek a weblogban a megszerzésében. ÉS LŐN.

A feladat most az, hogy kiváló pozícióját megtartsam annak ellenére, hogy a korábbi tulajdonos a teljes tartalmát törölte átadás előtt, tehát valóban csak a domaint adta át. Így hát most áll nálam a bál, folyik ezerrel a blogoptimalizálás. Az új tartalmat részben már megalkottam és feltöltöttem, az optimalizációs kondíciók javát is tisztába tettem, és elindult a linképítés a keresőmarketing legális, white hat szabályai szerint. Voltaképp ezt a posztot is azért írtam, hogy releváns linket küldjek a Mobilmarketing Blog "Tömeges SMS Küldés" cikkére. Minthogy ez megtörtént, zárom is soraimat kedves Néném.

Blog optimalizálás 'mobil marketing' kulcsszóra

Marketing blogok alkalmazása optimalizációs céllal. Tömeges sms kampány, Google keresőmarketing és honlapoptimalizálás a télikert teraszán. Okostelefonok, kulcsszavak, blogoptimalizálás