A 7. vagyok!

Mivel fatális hülyeségem következményeivel voltam elfoglalva, csak most vettem észre, hogy a Gépház oldalán megjelent a Blogtér múlt heti nézettségi listája. Ezen én az előkelőnek számító 7. helyen szereplek, amellyel nemcsak azért lehetek megelégedve, mert kerülhettem volna oldalammal az első helyre is.

Mivel fatális hülyeségem következményeivel voltam elfoglalva, csak most vettem észre, hogy a Gépház oldalán megjelent a Blogtér múlt heti nézettségi listája. Ezen én az előkelőnek számító 7. helyen szereplek, amellyel nemcsak azért lehetek megelégedve, mert nagy elődöm éppen ennek a pozíciónak az elfoglalására intett (A hetedik te magad légy), hanem azért is, mert ezt a helyet most már főleg irodalmi kultblogként értem el. Szinte egyáltalán nem írok politikáról, és a Megasztár végeztével már a népszerű zenei témákat sem tartom forrón, könyvekkel, képversekkel, novellákkal, nyelvi játékokkal bekerülni az első 10-be: nem is olyan rossz.

Az érdem azonban természetesen nem az enyém, hanem a Nyájasé, akinek ezúton nagyon szépen meg is köszönöm érdeklődését, hűségét és aktivitását!
Címkék: blog, blogter