Mit csinál, aki keresőoptimalizál?
A weblap.org domain alatt egy új tárhelyen nyitott blogom szerint - és ez kísérteties módon egybeesik a sajt véleményemmel - a keresőmarketing eljárások akkor eredményesek, ha nem a Google találati rangsor meghekkelésére, nem a keresőalgoritmusok becsapására irányulnak (az ilyen szándékok mostanában amúgy is csak ritkán vezetnek célhoz – s akkor is csak rövid időre), hanem egy-egy valóban értékes website erényeit kidomborírva, a webhely internetes reputációját növelve és a keresési lehetőségek minél több változatát kihasználva tulajdonképpen csak rásegítenek a Google-keresés mechanizmusára olyan módon, hogy nemcsak elegendő mennyiségű és minőségű tartalomnak az oldalon való elhelyezésére irányulnak, hanem arra is, hogy ez a tartalom optimalizált legyen, ami annyi tesz, hogy a keresőprogramok számára értelmezhető és értékelhető módon jelenjen meg a weblapon. Hogy ennek eléréséért mit tehet a honlaptulajdonos? Leginkább azt, hogy keresőoptimalizáló szakembert kér fel erre a feladatra. Ám ez szaki vajon mivel foglalkozik? Folytatás >> Google-helyezés javítása – első helyre kerülés