Elmentem

Legutóbbi posztom egy frissítés után tele lett hieroglifákkal. Ezen kívül:

<P>1) NEM TUDOK IFRAME-kat BETŰZNI.<BR><BR>2) NEM TODOM ÚGY SZERKESZTENI A RÉGI POSZTJAIMAT, HOGY NE MENJENEK TÖNKRE.<BR><BR>3) NEM TUDOK KÜLÖN BEVEZETŐT CSINÁLNI ÚGY, HOGY az NE jelenjen meg egyben a poszt belsejében is.<BR><BR>Nem tudok normálisan írni, mert ugrál a kurzor.<BR><BR><BR>Mindezt megírtam a Gépháznak is, ezzel a záradékkal:</P> <P>Szóljatok, ha ezek megoldódtak.<BR>Én egyelőre leléptem.<BR>Tudjátok, hogy méregzsák vagyok, és kiborít, ha az romlik el, ami azelőtt jó volt.<BR>Szóljatok, ha sikerül legalább a fenti három problémát megoldani és persze azt is, hogy frissítés után ne kerüljenek hieroglifák a szövegbe.<BR><BR>Jó munkát, én mentem (ami menthető).</P> <P>&nbsp;</P> <P align=right>[<A href="http://hhrf.org/ungbereg/manz/0607/05.htm">folytatás</A>]</P>
Címkék: blogter