IronBlog

A tavalyi eredményemnél eggyel feljebb léptem: akkor csak az első 100-ban szerepeltem, most azonban, ha a nyertesek közé nem is kerültem, bejutottam az ugyancsak megtisztelő Akiket még megemlített a zsűri kategóriába.

Ez most egy soron kívüli bejegyzés. Azért születik, hogy mindenkinek megköszönjem, aki szavazott rám a GoldenBlog versenyben, s azoknak is, akik a nevezés és szavazás folyamán fokozott figyelemmel olvastak (zsűri).

Megszületett a győztesek listája. A tavalyi eredményemnél eggyel feljebb léptem: akkor csak az első 100-ban szerepeltem, most azonban, bár a nyertesek közé nem kerültem, de bejutottam azok közé, Akiket még megemlített a zsűri: »"Balla D. Károly a határon túlról is képes itthoniakat érdeklő témákat feldolgozni. Akinek ez nem elég, az közben az irodalmi játékaival ütheti el az időt". (Doransky a Manzárdról)«

Ha a kategóriánkénti első három helyezést aranynak, ezüstnek és bronznak tekintem, akkor a Közélet kategóriában vasdíjas lettem. Kicsit tompán, de azért szépen csillog az IronBlog. Köszönöm hát!

És gratulálok minden győztesnek!

---------

Frissítés: És én is köszönök minden gratulációt, elismerést! És előre elhatárolódom minden olyan megjegyzéstől, amely szerint ilyen meg olyan meg amolyan a zsűri döntése. EZ a zsűri döntése. Pont.

Ellenben a győztesek között még folyik a közönségverseny, tessék hát szavazni, hogy megtudjuk, kié lesz az idei fődíj. 

Címkék: blog, játék, goldenblog