A Manzárd sarkában

Véleményeim BéDéKá újabb írásairól.

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Tisztelt íróurak - közül azok, akire vonatkozik &#8211; igazán szórakoztató ilyen-olyan háborúskodásotok, bár mostanáig nem igen jutottak el hozzám&nbsp;dicső csatározásaitok hírei. </FONT></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Nem bánnám, ha ez a helyzet visszaállna.</FONT></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p><FONT face=Verdana>&nbsp;</FONT></o:p></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Nem vagyok érdekelt fél, tőlem bármelyiktöknek lehet igaza. Engem nem érdekel.</FONT></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Életem nagyobb részében, úgy nyolc-tíz éves korom óta, négy évtizeden keresztül, az irodalom néven közismert virtuális világ jelentős helyet foglalt el életemben.</FONT></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Olvasó voltam.</FONT></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Az utóbbi évtizedben erről valahogy leszoktam. Olyannyira, hogy már újságot sem olvasok. Ennek következményeként nem ismerem kortárs íróinkat. Az irodalmi berkekben dúló harcokra aktív koromban sem figyeltem, engem csak a mű érdekelt. Ma már az sem.</FONT></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><o:p><FONT face=Verdana>&nbsp;</FONT></o:p></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Minden kötelezettség nélkül elfogadtam BéDéKá játékfelhívást, és az UngParty Manzárdban megjelenő írásaihoz hozzáfűzöm szubjektív véleményem, amelyeket a Manzárd-ban </FONT><A href="http://bdk.blogter.hu/"><FONT face=Verdana>http://bdk.blogter.hu/</FONT></A><FONT face=Verdana> teszek közzé.</FONT></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Ennyi közöm van az írástudók csatájához.</FONT></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 3.6pt 0pt 0cm"><FONT face=Verdana>Remélem több nem is lesz.</FONT></P>
Címkék: bédéká