Pillangószív - dec. 21.

pillangószív jelentés

Utolsó alkalmak egyike, hogy beszámolok az állásokról. Az élen pillangószív-domainem, közvetlenül utána nem várt oldalak. Voltaképpeni versenyoldalaim kiestek az első tízből. Érti a fene. A legjobbjaim a mai napon

A más-más kulcsszavakra optimalizált belső oldalak számának növelése nemcsak a kulcsszavas rátalálások esélyét növeli, hanem az adatbázis növekedése és az indexelhető URL-ek száma azt is jelzi a Google felé, hogy a szájton folyamatos munka, fejlesztés folyik.

Linképítés szempontjából: a mélylinkek száma kockázat nélkül tovább szaporírtható, nem kell túllinkelni a már meglévő oldalakat.

Átnéztem újra a Google Adword kulcsszótervező-ajánló eszközével a számba jöhető kulcsszavakat, de leginkább csak azt láttam, minden szóba jöhető kombinációra magas a verseny és aránylag alacsony a találatszám. Mondjuk olyanra, hogy cs 1.6 szerverek – nagy a keresés és alacsony a verseny, de én azt sem tudom, mi ez… A szerver vagy server szóval alkotott hosting, bérlés, virtuális, dedikált, vps, szolgáltatás, elhelyezés kombinációk minden esetben magas versenyt és csupán pár százas havi rákeresést mutatnak. Elvben célszerűbb lenne a kombinációk közül egyre ráhajtani – a szerver bérlésre van a legtöbb, havi 720 keresés, a server hostingra csak 390, a többire még kevesebb – és a többit hanyagolni, így azzal az eggyel top10-be kerülve megugorhatna az organikus találatból érkezők száma – de a túlságosan egycélú, egyoldalú, koncentráltan kulcsszavas optimalizálás veszélyeit figyelembe véve (erről legutóbb írtam) én mégis az eddigi stratégia folytatását javaslom: dolgozzunk számos long tail kulcsszóval.