Miért jó a PR-cikk blog?
Miért kell blogolni 2020-ban?
PR-cikk és link elhelyezése blogokban
Cikkelhelyezés és linképítés egyben? Igen! A tartalokmarketing istenének akarata vagy sors úgy hozta, hogy 2020. áprilisának elejére, amikor majd az alább említett online konferencián részt veszek, a blogok sokat vesztettek korábbi közösségi funkciójukból. Korábban sok marketingblog úgy működött, mint egy szakbolt. Elvileg a kínált áru (tartalom) miatt jártak be az emberek, de sokak számára ez csak ürügy volt, leginkább a hasonló érdeklődésű közönség, a beszélgetési lehetőség vonzotta őket. Ezek a beszélgetések mára jórészt áttevődtek a Facebookra, a Twitterre és a mikroblogokra. Szerintem ez nem is baj, ezeken a helyeken egyszerűbb követni a beszélgetéseket, mint a sokfelé szétszórt blogokon A gyakorlatban persze nem válnak el ennyire a dolgok. Sokan bekötik blogjukat a Facebookra, a Twitterre, keverik, variálják a platformokat. Akinek fontos, hogy nagyobb közönséget érjen el, sokféleképpen próbálja optimalizálni a honlapját és a közösségi pr mixet.