Ultimátum a Gépháznak

gépház üzenet tartalom Néhány korábbi jegyzetemből - közte igényesnek remélt irodalmi szövegekből - a korábbi hibátlan megjelenés után -, anélkül, hogy hozzájuk nyúltam volna, eltűntek a dupla hosszú ékezetes karakterek, az az ő és ű betűk. Kevés dologra vagyok háklis, de

Néhány korábbi jegyzetemből - közte igényesnek remélt irodalmi szövegekből - a korábbi hibátlan megjelenés után -, anélkül, hogy hozzájuk nyúltam volna, eltűntek a dupla hosszú ékezetes karakterek, azaz ő és ű betűk. Kevés dologra vagyok háklis, de én már azon is  kiakadok, amikor újságban, könyvben, honlapon az ő fölött hullámvonalat, az ű fölött pedig kúpos sapkát találok. NO DE HOGY A SAJÁT SZÖVEGEMBEN kérdőjelek helyettesítsék a kódtáblázatokban szereplő, és sem a szerkesztő, sem a böngésző programoknak gondot nem okozó magyar karaktereket? Ráadásul, hogy ez a romlás utólag következzen be, több nappal a hibátlan publikálás után???

Sajnálom, erre én nagyon érzékeny vagyok: ez nálam válóok.

Mivel nem vesz rá a lélek, hogy több posztomban is így hagyjam, ezért végig fogom javítani őket (kivéve ezt az egyet - amelyet, számomra ismeretlen okból - nem tudok szerkesztésre megnyitni!), ám a legnagyobb tisztelettel kénytelen vagyok bejelenteni, hogy ha újra előfordulna ilyen szövegromlás a jegyzeteim állományában, kénytelen leszek búcsút venni a Blogtértől.

Kérem a Gépházat, hogy ultimátumomat vegye komolyan.

--------------------
A gépház hivatalos reagálása: Karakterek az örökkévalóságnak

Karakterek az örökkévalóságnak

[Doransky] A minap sikerült lefuttatnunk néhány olyan szkriptet a szerveren, ami majdnem 3500 bejegyzésből kiírtotta az ékezetes karaktereket. Kiemelten az ő és ű betűkre érdemes itt gondolni.

Az írásaik megjelenítésére érzékeny bloggerek már jelezték felénk a problémát, mi pedig dolgozunk rajta, hogy minél előbb visszatérjenek a boldog békeidők. Addig is türelmeteket kérjük és elnézést a kellemetlenségért.

UPD: A karakterkódolási probléma annak köszönhető, hogy hamarosan nagyobb szerverre költözik a Blogter és ennek az előkészítését végezzük. Ez az egyik jó hír. A másik jó hír, hogy már csak bloggerenként egy, vagy két bejegyzést érint a probléma.

-------------------

https://bdknet.wordpress.com/