GoldenBlog - nélkülem velem

Az idén nem fértem be egyik kategóriába sem a GoldenBlog szavazási listáján. A bekerültek nagyobbik részét egyáltalán nem ismerem, így minőségülről nem szólhatok, ellenben gratulálok nekik. Őszintén szólva MÉGIS BENNE VAGYOK!

Az idén nem fértem be egyik kategóriába sem a GoldenBlog szavazási listáján. A bekerültek nagyobbik részét egyáltalán nem ismerem, így minőségükről nem szólhatok, ellenben gratulálok nekik. Őszintén szólva nem is illettem egyik rovatba sem, mert egyszerre vagyok személyes és közéleti és olykor "megmondós", de leginkább kultblog, utóbbi kategória pedig nem is létezik, a t. zsűri szerint legalábbis.

No, a lényeg, hogy ezután sem kell görcsölnöm a megfelelési igény terhe alatt, és látogatóimat is felmenthetem a szavazási procedúra alól.

Ezután is elegendő, ha csak olvasnak. 

Frissítés.

BOCSÁNAT! MÉGIS BENNE VAGYOK!

Azzal néztem el, hogy én a nevemet és a BéDéKá Manzárd címet kerestem és a http://hhrf.org/ungbereg/manz/ URL-t. Ellenben ezzel a blogtéri címmel vagyok benne, mint a hozzászólásában Szamárfül alább jelezte (köszönet érte), vagyis így

Manzárd (Közélet kategória!)

AKKOR VISZONT ROHANJON MINDENKI SZAVAZNI!

IDE!

Kösz!!

Címkék: blog, goldenblog