Új játék (nem Linkfelhő!)

Kedves Barátaim, újra játszani hívlak titeket, ezúttal három komoly feladvánnyal fogom megterhelni szenzációs elméteket. De előtte bemelegítőnek két jópofaság. További részletekhez KATT IDE!

-------------

Amúgy pedig gőzerővel zajlik a Linkfelhő-verseny. Ez egy új erőpróba, ez viszont egy régi blog, amely most, levetve pillangószíves nyűgeit, a linkfelhő eregetésében segíti pozícióimat. Tegnap egy másik helyen ezt írtam:

Linkfelhő - én voltaképp csak most kezdem

Mivel eddig a Pillangószív-versenyre koncentráltam (meg is lett az eredménye), a linkfelhő-versennyel csak mellékesen tudtam és akartam foglalkozni. Túlzásba ezután sem akarom vinni, igazság szerint mág a szép díjak sem arányosak a ráfordított munkával. A pillangószívvel annyi időt töltöttem, amennyi alatt jó formában akár egy kisregényt meg lehet írni, így hát most túl sok új ötletet ne várjon tőlem a linkfelhőt leső közönség, nem készítek privát linkfelhő-játékot (link felhőjátékot?), nem lesz liberális meg nemzeti linkfelhő-oldalam, az ukrán linkfelhő-hírügynökség sem alakul meg általam. Viszont időről időre rögzítem eredményeimet, most már a magam számára is áttekinthetetlen mennyiségű oldalaim egyikén-másikán közzéteszem az aktuális listámat.

Azóta átalakultak pozícióim, friss erősorrendem most, 1.530.000 találatnál így fest: